სოციოლოგი Namrata Raut თავის ესეში „მედიის როლი განათლებში“ წერს: „ნებისმიერ საზოგადოებაში მედია თამაშობს კატალისიტს როლს სოციალური ტრანსფორმაციის კუთხით, მას შეუძლია შეცვალოს ხალხის დამოკიდებულება ამა, თუ იმ საკითხის მიმართ,“ მედია საშუალებები ტელევიზია, რადიო, პრესა დღესაც ეხმარება ინდოეთში საგანამანათლებლო დაწესებულებებს, რომ მილინონობით უწიგნურს განათლება მიაწოდოს. ამერიკელებმა ეს ფაქტი თავიდანვე გააცნობიერეს: ასობით ტელეარხია ამერიაკაში, რომელიც განათლების საკითხებს ეძღვნება. ის თუ, როგორ შუქდება განათლებასთან დაკავშირებული საკითხები გარკვეულწილად საზომიც კი შეიძლება იყოს, თუ რამდენად ღირებულია ამა თუ იმ საზოგადოებაში განათლება.
რა მდგომარეოობაა ამ კუთხით საქართველოში? „სკოლო კვლევების ცენტრმა“ ჩაატარა ემპირიული კვლევა, მიზანი იყო გაერეკვია რა დრო დაეოთმო 2013 წლეს წამყვან მედია საშუალებებში სასკოლო თემატიკაზე დისკუსიას, საუბარს განათლების სამინისტროს წარმომადგელთან, ექსპერთან? რამდენი პედაგოგი, მოსწავლე ან სკოლის ხელმძღვენელი იქნა მიწვეული ამა თუ იმ გადაცემაში 2013 წლის 1 იანრვიდან 27 ივლისის ჩათვლით.
კვლევის მეთოდილოგია: კვლევაში წარმოდგენილი მედია საშუალებების პოპულარული გადაცემების არქივის დეტალური ანალიზი
კვლევის შედეგები იხილეთ ქვემოთ მოცემულ ბმულში